17.3.12

Fredagsgrill och tekoppshottar

I går kväll mötte jag upp tre glada killar från västkusten som ärCcamilles kompis kompisar. Knäppt hur man träffat nya människor i bland. Himla knäppt att prata svenska också. Eftersom jag är så ovan anammade jag deras dialekt kanske fort, fick anstränga mig för att låta som en äkta stockholmare. Kvällen bestod av dödsgoda kängruburgare, fruktigt vin och festivaldrömmar. Dansandes begav vi oss mot mina drömmars bar. Sköna liveband blandades med ett svettigt dansgolv och lockiga kids som drack ur tekannor. Efter en morgonpromenad i sommarregn och kram kram vi ses snart igen så somnade jag med ett leende på läpparna.

2 kommentarer:

  1. Åååh det låter som en dröm. Jag vill också <3

    SvaraRadera
  2. Du ba sommarregn jag ba va och sen ba ahh. Det lät som en helt underbar kväll i alla fall!

    SvaraRadera