20.6.12

och nu borde någon skjuta mig

varför berättar du för mig hur mycket jag har förstört ditt liv. jag vill inte veta att du ligger sömnlös, att du bryter ihop hela tiden, att du aldrig kan andas ordentligt igen. att du alltid kommer älska mig. ibland känns det som att ingen är lycklig. alla bara sårar varandra och går bakom ryggar och hugger med vassa knivar. jag blir trött. tryck på en knapp och stäng av alla känslor. le. skratta och drick bort besvären för du, vi kan vinna över världen. en vacker dag kommer solen skina lite mer på våra näsor och de regniga blåsiga helvetiska åren kommer vara inget annat än sjuttio sönderskrivna dagböcker.

vi skrev ju en lista på allt som var fint.
- katter
- Mumford och Regina

känns lovande.

kan jag sluta tänka sluta falla sluta äta sluta snubbla sluta hålla händerna för ögonen och skrika sluta vara så otroligt korkad. 


behöver inte att du skickar bilder på en framtid som aldrig går att skapa. det var dina drömmar, aldrig mina. och nu är den där på min telefon som en käftsmäll. ett bevis på hur jag rev ut ditt hjärta och eldade upp det eller vad som helst men du dog så otroligt hårt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar