23.8.12

idag är det torsdag


i måndags ringde förskolechefen här i kärrtorp och undrade om jag kunde ta mig an ett längre vikariat. funderade och grubblade och nojade tills jag tackade ja. så nu har jag sagt upp  mig på nya jobbet. kommer sakna mitt underbara team, men som daniel så fint påpekade "vi ses så bjuder du på öl". byter kostym till bebisdreggel och kontorsstolen till sandlådan. men det känns bra. känns roligt.

igår gick jag och teamet och hade lite hejdå-vin, bio och sen mer vin. såg snabba cash 2. grät ihjäl mig vilket var lagom pinsamt, satt som på nålar medans linn somnade.

snart är det helg. jag växer aldrig upp och det känns på något vis bra. äter lakritsnappar till lunch och tappar andan fem gånger om dagen. livet är osammanhängande, svindlande och det luktar höst när jag sticker ut näsan genom fönsterspringan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar