1.7.14

Lite vad jag har pysslat senaste tiden


Jag har virkat ett till fodral till telefonen, extra bra att den matchar lilla kattis klistermärket! Om någon vill ha ett fodral så kan jag nog få ihop ett för en liten peng hehehehe



För några veckor sedan så sydde jag ett fodral till datorn. Höll på att dö av frustration över detta blixtlås. Symaskinen har inte någon pressarfot för dragkedja och jag tänkte lite naivt att aja detta går nog fint ändååå och sen satt jag på golvet och vill krossa allt med en hammare. Utsidan är ett stycke vaxduk från Åhléns och insidan är Johans gamla skjorta.


Har även sprättat bort det fula canon tyget från kameraremmen och sytt på del av samma vaxduk som jag använde till datorfodralet. Först sydde jag på maskin men fick psykbryt igen för det bara gick inte alls bra så sydde andra sidan för hand. Orkade inte ta loss remmen från kameran därför dessa kassa bilder hehe latheten tar över.

Igår så broderade jag en liten grejs och har virkat ett glasunderlägg i typ kvartalet och har äntligen fyra stycken!


1 kommentar:

  1. asså emilia du gör så HIMLA fina grejer!! öppna en butik. PS vill köpa mobilfodral imorgon!
    PUSS/stalker snoozi

    SvaraRadera