25.9.14

Här sitter jag och surar



min föreläsnings min när jag inte förstår ett jota av vad gubben säger



Just nu vill jag göra allt i denna värld förutom att plugga. HUR har människor klarat av detta i så många år?? Det är så överdrivet mega tråkigt. Sitta och läsa i kurslitteratur, hur håller en ögonen öppna. Eller ens ögonen kvar på sidan? Mina bara dras ut genom fönstret, eller till datorn (som just nu hehe) eller till virkhögen eller till den där tavlan som ska hängas upp. Nä jag förstår inte. Fyra år till då.

Och så är jag sur över att inte ha en skrivare. Eller att skolan har ändrat på en massa uppgifter utan att informera om det så igår satt jag och gjorde FEL uppgifter...mmmm pluggat i onödan. Det var en motivationshöjare! Dock mest sur över att inte ha godis.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar