7.1.15

Tips från "coachen" blink blink

Försöker studera men det går inge vidare. Lider av kroniskt jullov och min hjärna vill inte alls läsa en hel bok om "utbildning, demokrati, medborgarskap" och se en film om barndomens historia och sen svara på frågor om filmen kopplat till litteraturen, nej minsan det vill den inte. Istället vill madam hjärna roa sig med diverse nymodigheter som jag funnit under lovet. Så som Candy Crush och Mad Men. Nu vet att jag jag är sista på bollen med dessa nöjen men alltså hur fängslande är den serien? Underhåller även geléklumpen där uppe men lite youtube klipp. Här kommer ett hett tips, tycker hon är så bra!





Njut och lär och kolla på hennes video hur man är "sexy lego female scientist" eller "balls need space" ;)



1 kommentar:

  1. Å, önskar att jag också precis hade upptäckt Mad men så att jag kunde kolla alla avsnitt igen och hänföras.

    SvaraRadera