25.1.16

Monthly Makers Januari: Avtryck

MM januari

När jag såg temat för årets första Monthly Makers hos Beatrice så tänkte jag direkt att jag ville göra någonting med djurspår. Frågan var bara vad för något. Jag ville absolut inte göra något bara för att, tycker redan jag har alldeles för mycket plotter och grejer här hemma. Jag ville skapa något jag visste att jag skulle använda, ha som prydnad eller ge bort i present. Så slog det mig, jag har ju inget fodral till min mobil!

MM januari

Sådär! En permanent penna och ett genomskinligt plastskal senare. Jag beställde hem två stycken så nu har jag ett till jag kan pyssla ihop något fint på. Tänker glitter!

Ska bli otroligt kul att se vad alla ute på internet har skapat.


7 kommentarer:

  1. Aaah, så det var det du gjorde med tassavtrycken! Så himla gulligt!

    SvaraRadera
  2. Så fint det blev! Älskar att du valde att hålla det så simpelt, med bara några få spår. Jag hade antagligen spårat ur och målat tassavtryck över hela skalet och sedan blivit missnöjd. Superfint vart det. Håller även med dig: det bästa är att skapa sånt som en behöver och inte sånt som en gör bara för att skapa - och sedan har liggandes. Inspirerande!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Amanda! Haha å ja du ska veta att jag länge satt och funderade på om jag skulle rita på mer! Tänkte både på fågelavtryck och mer tassar. Nu i efter hand är jag väldigt glad över att jag lät bli och höll det enkelt. Tänker som du, då används det mer!

      Radera
  3. Åhhnejjj vad rart! DJUR <3<3<3 Så enkelt och snyggt!

    SvaraRadera
  4. Vad fint!! Håller med Amanda, risken är väldigt stor att jag hade spårat ur (haha) med tassar överallt och sen ångrat mig. Tycker det var fint att det bara var i ena hörnet :)

    SvaraRadera
  5. Åh så otroligt fint! Djuravtryck är ju så vackert!

    SvaraRadera