2.10.16

Vid en kust mot Atlanten

IMG_3195 IMG_3217a IMG_3219 IMG_3230

Här står jag med glass i magen och havet framför näsan. Portugal, åk dit om ni får chansen men var hundra procent redo för värme, extremt god glass och väldigt dåligt vegetariskt utbud. Jag är hemma nu och tänkte styra upp min vardag och mitt lille liv och bildtagande. I Portugal hann jag utöver att arbeta som lärare hela dagarna pröva på att surfa, köpa keramik, äta flera kilo mango, åka mer bil än vad jag gjort sammanlagt på år, titta på första säsongen av Gilmore Girls (för första gången), promenera längst med kusten, inte skapa något alls, sakna Johan, bli frälst av kokosmjölk till gröten och bara njuta av solens strålar. Jag har också hunnit fylla 24 och varit tillsammans med grabben min i 4 år. Nu ska jag hem till min mamma och ge min syster som också hunnit fylla år presenter!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar